ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ
Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів, використовує в своїй роботі сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця». «Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості. Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості; - звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості; - стан укомплектування заявлених вакансій; - кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу; - договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання. Шановні роботодавці, для допомоги в реєстрації електронного кабінету звертайтесь до фахівців Чернігівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості за тел.: (0462) 60-64-35, (0462) 60-64-36 |