Державна служба зайнятості, використовуючи нові технології, активно застосовує сучасні підходи в обслуговуванні громадян.

Так, кожен шукач роботи чи безробітний, зареєстрований у службі зайнятості, може скористатися сервісом «Електронний кабінет шукача роботи» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості.

Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

У чому його переваги? Це дистанційно, зручно, оперативно! Наприклад, зайшовши у свій електронний кабінет, можна дізнатися дату і час наступного візиту; самостійно зареєструватися на участь в тренінгу, що зацікавив; довідатися про розмір нарахованої допомоги з безробіття.

Через власний «електронний кабінет» також можна:

- підібрати роботу;

- створити резюме;

- ознайомитися з графіком і темами запланованих заходів: семінарів, тренінгів, ярмарків вакансій, презентацій роботодавців, засідань клубів тощо;

- ознайомитися з можливостями тимчасової зайнятості;

- дізнатися про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості;

- переглянути опрацьовані вакансії та пропозиції роботи;

- дізнатися про можливості професійного навчання;

- скористатися сервісами профорієнтаційної платформи.

І все це – не виходячи із дому. Зареєструвати свій персональний електронний кабінет дуже просто. Ви маєте можливість зробити це самостійно на сайті Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua. Або звернутися до кар'єрного радника, повідомити йому адресу своєї електронної скриньки, отримати логін і пароль для входу в електронний кабінет. Відтак будь-якої миті Ви зможете отримувати потрібну інформацію, не витрачаючи зайвого часу.

Для отримання допомоги в реєстрації електронного кабінету шукача роботи звертайтесь в Чернігівську районну філії Чернігівського обласного центру зайнятості, яка знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка 95 Б.