Фото без опису

Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів,  використовує в своїй роботі  сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця».

«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:

  1. на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);
  2. після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;
  3. після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме та переглянути:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених вакансій;

- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.

Шановні роботодавці, для допомоги в реєстрації електронного кабінету звертайтесь до фахівців Чернігівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості за тел.: (0462) 60-64-35, (0462) 60-64-36